وبلاگ تخصصی چهار باغ

وبلاگ مجازی خبرنامه مهدی آباد بهادران

وبلاگ تخصصی چهار باغ

وبلاگ مجازی خبرنامه مهدی آباد بهادران

یادواره شهدای دهستان بهادران

با حضور جمعی از مردم شهید پرور دهستان بهادران؛

اولین یادواره شهدای دهستان بهادران برگزار شد:

شب گذشته اولین یادواره شهدای دهستان بهادران مهریز با حضور استاندار یزد ، نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس ، مسئولین بومی مهریز و جمع کثیری از مردم شهید پرور سراسر استان دارالعباده در حالی برگزار شد که سخنران اصلی آن حجت الاسلام راشد یزدی بود.

به گزارش بافق نیوز از مهریز ، اولین یادواره شهدای دهستان بهادران مهریز شامل روستاهای گردکوه ، بهادران ، کریم آباد ، علی آباد و مهدی آباد در حالی برگزار شد که جمعی از مردم شهرستان بافق به همت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) در این محفل حضور داشتند. برخی نیز با اتومبیل های شخصی خود به محل برگزاری این مراسم آمده بودند.


در ابتدای این یادواره که در مسجدالرسول (ص) روستای کریم آباد برگزار شد ، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم مهریز ، بافق ، خاتم ، بهاباد و ابرکوه در مجلس به حاضرین خوش آمد گفت.

سپس حجت الاسلام راشد یزدی بر منبر رفته ، به خطابه پرداخت و برگزاری یادمان شهدا را انجام وظیفه عنوان کرد.

سرانجام نیز محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد پس از ایراد سخنرانی در این یادواره ، از ارسال طرح بخش شدن دهستان بهادران به وزارت کشور خبر داد.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه کتاب ، تصاویر شهدا ، ایستگاه های صلواتی و پخش کلیپ هایی از دوران دفاع مقدس و لحظات تشییع پیکر مطهر شهدای این دهستان به همراه دکلمه خوانی دختر شهید ، اجرای گروه تواشیح ، نوحه سرایی توسط یک مداح اهل بیت (ع) و نیز خاطره گویی پدر بزرگوار یک شهید از برنامه های انجام شده در این شب بود.

لازم به ذکر است که اخبار تکمیلی این مراسم به همراه نقل حواشی نسبتاً جالب و گاهاً تأمل برانگیز آن متعاقباً منتشر خواهد شد.




تصاویر مربوط به یادواره شهدا دهستان بهادران




نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام-ببخشید سردبیر مجله را نمیتوانید عوض نمیکنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد