وبلاگ تخصصی چهار باغ

وبلاگ مجازی خبرنامه مهدی آباد بهادران

وبلاگ تخصصی چهار باغ

وبلاگ مجازی خبرنامه مهدی آباد بهادران

پایگاه مقاومت بسیج در معدن سرب و روی بهادران مهریز افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج در معدن سرب و روی بهادران مهریز افتتاح شد 

خبرگزاری فارس: پایگاه مقاومت بسیج کارگری در معدن سرب و روی بهادران مهریز افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: پایگاه مقاومت بسیج در معدن سرب و روی بهادران مهریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار، فرمانده بسیج، مدیر داخلی معدن و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان مهریز، پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید محمدمنتظر قائم در 17 کیلومتری روستای مهدی آباد بهادران با نزدیک به 150 نیروی بسیجی در معدن سرب و روی بهادران مهریز آغاز به کار کرد.

امام جمعه مهریز در این مراسم با تبریک افتتاح این پایگاه و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: مردم عادی در شهر خرمشهر با ایستادگی و مقابله با دشمن به بهترین سربازان اسلام تبدیل شدند و نگذاشتند خرمشهر سقوط کند.

حجت‌الاسلام علی برهان با بیان اینکه فتح خرمشهر نشأت گرفته از روحیه پایداری و مقاومت ملت ایران بود، تصریح کرد: فتح خرمشهر سربلندی ملتی بود که برای اسلام از جان خود گذشتند و این پیروزی نشأت گرفته از مقاومت و پایداری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هر پایگاه نیزه‌ای بر چشم دشمنان است بیان کرد: در هر نقطه‌ای که انسان پای می‌گذارد و آبادی وجود دارد، باید بسیج فعال باشد و پایگاهی احداث شود تا دشمن قصد کوچک‌ترین تجاوزی را نداشته باشد.

برهان با تاکید بر حل مشکلات این معدن گفت: 21 سال پیش جمعی از مهندسان و کارشناسان خارجی از کشورهای چین، ژاپن و چند کشور دیگر برای تحقیق به این معدن آمده بودند که در نشستی در منزل ما مهندسان و کارشناسان خارجی با تعریف و تمجید از این معدن، معدن سرب و روی مهدی‌آباد بهادران را از نخستین یا دومین معادن بزرگ خاورمیانه از نظر حجم مواد نام بردند.

وی خواستار همکاری حفاظت محیط زیست با این معدن شد و اظهار داشت: هنوز پس از گذشت این همه سال مشکل جاده‌سازی این معدن حل نشده و جواب مساعدی از سوی محیط زیست برای جاده‌سازی و آسفالت آن ارائه نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با حل مشکلات این معدن در آینده‌ای نزدیک و با احداث کارخانه فرآوری، این معدن درآمد عظیمی برای شهرستان خواهد داشت و مژده‌ای بزرگ برای جوانان جویای کار در مهریز خواهد بود که این کار مساعدت مسئولان استانی را می‌طلبد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از استقبال گرم کارکنان معدن سرب و روی بهادران مهریز اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که شرایط صدور مجوز افتتاح پایگاه بسیج در این معدن فراهم شده است.

محمدرضا دهقان دهنوی نقش بسیج را در همه عرصه‌ها تاثیرگذار دانست و افزود: بسیج به هر کجا که پا گذاشته، عمران و آبادانی را به دنبال خود برده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد