وبلاگ تخصصی چهار باغ

وبلاگ مجازی خبرنامه مهدی آباد بهادران

وبلاگ تخصصی چهار باغ

وبلاگ مجازی خبرنامه مهدی آباد بهادران

اخبار جدید مهدی آباد بهادران

  • بلوار کوثر احداث گردید: 

بلوار امام علی (ع) از جهاد کشاورزی تا چاه همت آباد (استاد غلامی)احداث گردید و از کنار هواشناسی میگذرد.احداث این بلوار از مصوبات سفر های دوره ای ریاست عالیقدر جمهوری به استان یزد میباشد.طول این بلوار ۵ کیلومتر میباشد و هزینه ی این طرح بالغ بر ۱۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال شده است. 


  • سالن ورزشی چند منظوره احداث گردید:  

سالن ورزشی سرب وروی مهدی آباد که در مسیر مهدی آباد- کریم آباد است یکی دیگر از مصوبات سفر های هیات دولت به استان بوده است.  برای ساخت این سالن ورزشی از هزینه ی ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریالی استفاده شده است.


 

  • خانه های مهدی آباد سند دار شده اند: 

 رایزنی های لازم با بنیاد مسکن در زمینه ی سند دار کردن خانه ها صورت گرفته است.به گفته ی دهدار بهادران:خانه ها تا سال ۹۱ سند دار میشوند. 

و افزود :تا پایان امسال میخواهیم با کمک شورای عمران یزد کوچه های مهدی آباد راه آسفالت کنیم.


 

  • طرح آجر فرش کردن خیابان چهار باغ شروع بکار شد: 

طرح کفسازی این مسیر شروع بکار کرده است ولی مشکلات نبود بودجه ی لازم در انجام این کار باعث کندی پیشرفت آن میشود و از کاروانسرای اربابی مهدی آباد شروع و تا برج تاریخی اربابی در دو سال آینده پایان میابد.


  •  گازی کردن خانه ها از سال آینده آغاز میشود: 

 به گفته ی مقام ریاست جمهوری و طرح گازرسانی مجلس شورای اسلامی به تمام نقاط کشور تا پایان سال سه سال آینده به تمام خانه های کشور و روستاهای کشور گازرسانی میشود و مسوُلین در تلاشند تا خانه های روستای مهدی آباد در پایان امسال گازکشی شوند. با تشکر زیاد از مسوُلین روستای مهدی آباد که در تلاشند تا مردم این روستا در رفاه و آسایش قرار گیرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد